Stop Cham #602 - Niebezpieczne i chamskie sytuacje na drogach

Autos & Fahrzeuge

Zapraszamy na naszą stronę stop-cham.pl
Facebook Stop.Cham.Team Twitter stop_cham
Instagram stopcham Mail: stop.cham.team@gmail.com Masz ciekawy film wyślij go nam. Duże pliki możesz wysyłać za pomocą www.wetransfer.com

KOMMENTARE

  • Sebastian T
    Sebastian TVor 3 Tage

    Tych co wyprzedzają innych a jadą na czołowe na drugim pasie to ja osobiście odbierał bym prawo jazdy i zakaz prowadzenia pojazdów dożywotnio jeszcze taka pala ci mruga żebyś mu zjechał no ja pierdo.. niektórzy to naprawdę nie mają wyobraźni co by było gdyby....

  • Artur Pietrzyk
    Artur PietrzykVor 9 Tage

    0:40🐗🐗

  • ledamayer xx45
    ledamayer xx45Vor 9 Tage

    3:02 czy wszyscy jebani kierowcy dostawczaków muszą być takimi bezmózgowiami i zachowywać się na drodze jakby byli brakującym ogniwem w teorii darwina ? Jebani debile.

  • Agnieszka B
    Agnieszka BVor 9 Tage

    Jacy ci z kamerkami ostatnio chętni do wychodzenia z auta i pouczania wszystkich o przepisach. Szkoda że nie wysyłają 100% swoich nagrań to byśmy się pośmiali jak są nieskazitelni.

  • qwerty ytrewq
    qwerty ytrewqVor 15 Tage

    żeczywiście na stom hajmie jesteś ale się przestraszył hahahah tirowce to takie śmieszne niedomyte debile XD XD

  • YourDaddyLovesMeシ
    YourDaddyLovesMeシVor 16 Tage

    0:32 To się nazywa mieć pecha

  • Krzysztof Golik
    Krzysztof GolikVor 17 Tage

    12:16 eee, skoro wszyscy stoją to ja sobie zawrócę

  • Drim Drimm
    Drim DrimmVor 18 Tage

    Tyle sytuacji, które można bylo uniknąć. Faktycznie nie mozna sie spodziewac ze tir na luku drogi musi bardziej wyjechac zeby go pokonać lub ze ktos moze zmienic pas niespodziewanie. Ale nic tutaj nie poradzisz, polaczki nauczone jezdzic do przodu, potrafia sie zatrzymac tylko na swiatlach i na prakingu pod domem, bo nie potrafia tego w innych miejscach. Na pasach tez sa problemy.

  • Przemolob1
    Przemolob1Vor 18 Tage

    6:30 sam sie prosiles hahaha

  • Wyprawy - Eksploracje - Bushcraft
    Wyprawy - Eksploracje - BushcraftVor 18 Tage

    4:50 - eLka, trzeba wybaczyć :)

  • Szara Eminencja
    Szara EminencjaVor 18 Tage

    6:12 - brawo dla nagrywającego - widząc takiego ogara ciężko było poczekać? Tak się Pan nagrywający spieszył, że raczej szybko do celu nie dojechał.

  • Karburator
    KarburatorVor 19 Tage

    Tak oglądam te kommpilacje i strasznie w ludzich duzo złej woli. Co to za problem, zwolnic, kogoś przepuścić, wpuścić, poczekać jak wykręci,wjechał na zderzak to on jest cham nie ty po co to sie obrtabiac bluzgać itd. Nie k.. na siłe, na chama , obtrabic naubliżać zajechać, nie wpuścić, wymusić..tyle złości i złej woli...Wszyscy wymagają kultury a sami prymitywni i chamscy.

  • Karburator
    KarburatorVor 19 Tage

    ok garmin zamiast rikord widjo,jest progres :)

  • Gre eN
    Gre eNVor 20 Tage

    6:45 zamiast lekko zwolnic to lepiej przyspieszyc, po co kogos przepuscic

  • Przemysław R
    Przemysław RVor 20 Tage

    7:06 - kierowcy Audi to jednak stan umysłu 🤷🏽‍♂️

  • Piotr C
    Piotr CVor 21 Tag

    3:50 90 kmh na ograniczeniu do 50, ale ch**, wyślę film, że typ z tira złamał przepisy.

  • bryzoll
    bryzollVor 22 Tage

    13:30 a czemu tak pojechałeś? A bo on też tak pojechał. - a gdyby on rękę w ogień włożył to też byś włożył? :D

  • Kimberly Samuels
    Kimberly SamuelsVor 23 Tage

    To, że podpierdala się innych no to ku przestrodze innym można to jeszcze zrozumieć - cham i tyle (nagrany otagowany i na YT) ale na litość wszystkich świętych podpierdalanie samych siebie (najczęściej za brak kultury na drodze) to już tego nie można zrozumieć. Jak widać kultura to cecha wrodzona a nie nabyta.... Baranów ci nie braknie

  • Nir Senpai
    Nir SenpaiVor 23 Tage

    Niekiedy autorzy nagrania też się nie popisują a tak chcieli dać bekowy filmik na "Stop Cham"

  • Jakob fa
    Jakob faVor 23 Tage

    Die Polizei kann bei dem Jau genau so dreist das geht gar nicht Sagt man eigentlich bestraft

  • Botafogo
    BotafogoVor 24 Tage

    3:25 Nie widzę tu błędu kierowcy czerwonego auta. Obaj skręcali w lewo z tego samego skrzyżowania i chcieli zjechać tym samym pasem. Jeden pojechał szrszym łukiem a drugi ciaśniejszym. Nie wiem dlaczego nagrywający uzurpował sibie jakieś pierszeństwo.....

  • StatusC
    StatusCVor 24 Tage

    5:17 nie ma to jak wyprzedzanie na podwójnej :)

  • Kiero Kiero
    Kiero KieroVor 24 Tage

    0:20 dużym pod górkę debilowi hamujesz ? A niech się walą na czołówkę nie Twój problem 👍

  • Kiero Kiero

    Kiero Kiero

    Vor 24 Tage

    @error😂😂😂

  • error

    error

    Vor 24 Tage

    super masz podejście. debila faktycznie nie szkoda, ale jednak niewinnego kierowcy z przeciwka tak. a jak ty bardziej cenisz jakieś tam grosze na paliwo, żeby z powrotem przyspieszyć na górce (bo o to ci chyba chodziło?) niż ludzie życie to gratuluję.

  • małgorzata kubicka
    małgorzata kubickaVor 24 Tage

    5:16 sam się w kopałęś/aś bo od kiedy można wyprzedzać na podwójnej ciągłej

  • Sebastian Bieliński
    Sebastian BielińskiVor 24 Tage

    8:53 po kiego uja hamowanie do zera ?

  • Karol W
    Karol WVor 24 Tage

    1:42 Trafił ślepy i niezdecydowany na chama. Serdecznie gardzę ludźmi, którzy wyprzedzają prawą stroną, gdy masz prawy kierunkowskaz włączony już od jakiegoś czasu.

  • Botafogo

    Botafogo

    Vor 23 Tage

    @Karol W: Nagrywający wyprzedził bo tamten zwalniał. Sam nie przyspieszał. Jeśli ty chcesz za każdym razem czekać na to co taki człowiek sobie wymyśli to czekaj. Przepisy są jasne. Mógł jechać i tyle.

  • Karol W

    Karol W

    Vor 23 Tage

    @Botafogo Droga jest biała, 30km/h na takiej drodze to nie to samo co na czarnej. Jest półmrok - zła widoczność. Gość musi skręcić w ciemną uliczkę tuż przed dużym skrzyżowaniem - zgaduję (wiem, słaby argument), że jedzie na GPSie i nie ma bladego pojęcia gdzie jest. Nagrywający tak bardzo zwalnia, że aż wyprzedza. Czy tego po lewej to usprawiedliwia? Nie, absolutnie, tym bardziej, że wjechał jak czoło w samochód obok. I powtórzę: masz rację, prawo jest po stronie nagrywającego. Czy na jego miejscu zwolniłbym do 20km/h przez pół minuty? Oczywiście, że tak, bo argument "to jego problem" jest po prostu niedojrzały. Wkurzył cię taki jak ten po lewej? Zrozumiałe, to go np. otrąb, ale nie miej go w dupie.

  • Botafogo

    Botafogo

    Vor 23 Tage

    @Karol W:Gdzie tu widzisz jakiekolwiek chamstwo? Nagrywający przyspiesza? Nie, a nawet zwalnia. Gość na lewym pasie przez 11.sekund jedzie z włączonym kierunkowskazem i nie wykonuje żadnego manewru? Ile czasu ty byś czekał? 30 sekund? Minutę? Zwolnił byś do 20 km/h i czekał czy pierdół na coś się w końcu zdecyduje? Nikt nie musi być rajdowcem ale minimum umiejętności jest wymagane. Jeżeli kogoś przerasta zmiana pasa przy prędkości 30 km/h to jego problem.

  • Karol W

    Karol W

    Vor 23 Tage

    @Botafogo Jasne, zgadzam się, dlatego piszę że to jest oznaka bycie chamem albo kutasem, a nie bezprawnym manewrze. Nie da się subiektywnych odczuć perfekcyjnie uregulować prawem (zdążę/nie zdążę, gdy tamten przyspiesza), dlatego więcej wyrozumiałości i mniej pieklenia się na drodze. Sytuacji jazdy 2 kilometrów z kierunkowskazem widziałem przez kilkanaście lat może z 15 razy. Niewpuszczanie kogoś, kto chce zmienić pas "bo mi się spieszy" widzę każdego miesiąca conajmniej kilka razy, a raczej więcej. Kultury, nie brawury, nie każdy jest rajdowcą, i nie jest to wymagane.

  • Botafogo

    Botafogo

    Vor 23 Tage

    @Karol W: Kierunkowskaz nie daje żadnych przywilejów. Nagrywający jedzie swoim pasem. Jeśli tamten jedzie i jedzie i nie zmienia pasa to jego sprawa. Ma lusterka więc powinien widzieć czy może zmienić pas. W tej sytuacji jechał lewym bardzo długo i pasa nie zmieniał. Ile twoim zdaniem tezeba czekać aż książe drogowy w końcu się zdecyduje? A jak włączył kierunkowskaz przypadkowo, nie zauważył tego i będzie tak.jechał właśnie następny kilometr? Jak.nie umie.zmienić.pasanto niech kupi miesięczny i jeździ autobusem. I kto ci powiedział, że nie wyprzedza się z orawej strony "bez wyraźnej konieczności"? Wyprzedza się tak jak lewym jeśli są spełnione warunki określone w przepisach. Proste.

  • Iwa Be
    Iwa BeVor 24 Tage

    11:45dojrzałe zachowanie dorosłego człowieka i wspaniałego kierowcy. Miałeś czelność mnie nie puścić to teraz będę hamował ci przed nosem🤦🏽‍♀️.

  • DZIADZIA
    DZIADZIAVor 24 Tage

    11:28 I trafił swój na swego. Bardzo szybko, zgrabnie i po dżentelmeńsku go załatwił. Nie jestem za takimi akcjami, ale to było dobre.

  • Botafogo

    Botafogo

    Vor 24 Tage

    Żarty sobie robisz? Typ pcha się przed maskę, wymusza pierszeństwo, nie używa kierunkowskazu, próbuje zmienić pas już na ciągłej. I ty to pochwalasz? Ty takich chamów wpuszczasz?

  • Wegeta za Kratami
    Wegeta za KratamiVor 25 Tage

    chamy drogowe

  • pietraszeq
    pietraszeqVor 25 Tage

    3:41 pozdrawiam miasto rodzinne Chojnów , tunel koło gminy

  • Braborg Braborg
    Braborg BraborgVor 25 Tage

    0:30 5:12 11:05 Ej, daj większy zoom, bo lubię oglądać filmy w rozdzielczości 300/200!

  • Zefliczek
    ZefliczekVor 25 Tage

    5:04 Autozgłoszenie do mandatu za wyprzedzanie na podwójnej ciągłej?

  • Zefliczek
    ZefliczekVor 25 Tage

    1:41 Migacz wrzucony, pojazd na lewym pasie a ten go wyprzedza z prawej. Debil albo miał coś do naprawy.

  • Matt
    MattVor 25 Tage

    13:06 smutna wiadomość. Ale też szczęście, że w dokonaniu tej selekcji naturalnej uczestniczyła ciężarówka, a nie rodzina z dziećmi w osobówce :(

  • Seven
    SevenVor 25 Tage

    7:41 Saker wk?

  • Łukasz Sokar
    Łukasz SokarVor 25 Tage

    Po jakiego te dzbany tak trąbią?

  • Apache A
    Apache AVor 25 Tage

    0:38 Fragment dedykowany pani Mai O.

  • fioletoffylck
    fioletoffylckVor 25 Tage

    06:53 jeżdżę tamtędy, praktycznie codziennie takie kwiatki sie zdarzaja.

  • fioletoffylck
    fioletoffylckVor 25 Tage

    01:12 to jest talent

  • DZIADZIA

    DZIADZIA

    Vor 24 Tage

    Który?

  • Bartlomiej Biel
    Bartlomiej BielVor 26 Tage

    tylko idioci jeżdżą k***a

  • Wal Di
    Wal DiVor 26 Tage

    4:55 no i co - kierujący powinieneś zachować szczególną ostrożność widząc pojazd nauki jazdy , powinieneś iść na ponowny kurs nauki jazdy, nie pamięta wół jak cielęciem był

  • Botafogo

    Botafogo

    Vor 24 Tage

    "L" samo nie jeździ. Są z przodu dwie osoby - jedna ma prawo jazdy. Razem nie są wstanie ogarnąć, że wymuszą pierszeństwo?

  • Grzegorz Kondracki
    Grzegorz KondrackiVor 26 Tage

    9:58 - jedyne w całym odcinku w miarę sensowne użycie klaksonu.

  • Ktosior
    KtosiorVor 26 Tage

    11:31 w czasie obecnego remontu w tym miejscu ta sytuacja to i tak pikuś. Lewy pas stoi a przez skrzyżowanie w lewo jadą tylko ci, którzy się tam na bezczela wepchnęli i następnie wpuścili 15-tu innych. Rozumiem uprzejmość, ale znaki informujące o kierunkach jazdy są przed skrzyżowaniem, tempo zazwyczaj żółwie więc czasu i miejsca na zmianę pasa jest całkiem sporo.

  • Daniel Bela
    Daniel BelaVor 26 Tage

    4:26...z drogi wewnętrznej na skrzyżowanie...mój Boże. Na kurs zapraszam

  • Thomash00
    Thomash00Vor 26 Tage

    Coraz więcej głupich filmów

  • MrNot4Ever
    MrNot4EverVor 26 Tage

    0:25 Jesteś nagrany, ale stopcham cię zapiksluje, żeby nikt nie rozpoznał.

  • nobodynemoq
    nobodynemoqVor 26 Tage

    11:40 skierować na badania psychiatryczne, uprawnienia do kierowania zabrać na minimum 2-3 lata. Może po tym czasie dorośnie.

  • Kepson
    KepsonVor 26 Tage

    4:54 chłop co z prawkiem się urodził i nigdy L błędów nie popełnił, widzisz L to masz obowiązek zachować ostrożność

  • Harhot
    HarhotVor 26 Tage

    11:20 Jak lektor w filmach : Aktor - Kur...poje..jesteś?! Lektor - Jak on jeździ ;)

  • Marian Kasza
    Marian KaszaVor 26 Tage

    9:41 małolat, małolatem, ale jest z prawej....

  • chwujcietow
    chwujcietowVor 26 Tage

    0:34 jak wygląda sprawa odszkodowania w takim wypadku?

  • Lemistio
    LemistioVor 26 Tage

    0:35 A to świnia jedna

  • Musti Mustek
    Musti MustekVor 26 Tage

    Wiecie co jest najgorsze? Że ludzie kupują kamerki i potem żeby mieć co wrzucić w sieć cisną w sytuacji że widać że coś się wydarzy i zamiast zwolnić i czasem być mądrzejszym od pirata lub niedzielnego kierowcy to nie odpuszczą tak by materiał był ciekawszy i bardziej ewidentna czyjaś wina. Kamerki często nas ratują ale sprawiają również że czujemy się szeryfami sytuacji. NAwet w tych nagraniach widać że nagrywający łamią sami przepisy ale nie mają obiekcji by wrzucić bo ktoś inny bardziej je łamał. Patologia się szerzy z tymi kamerkami

  • Daniel Daniel
    Daniel DanielVor 26 Tage

    Niektórym to chyba odrazu staje gdy zatrąbią na innych, zamiast poczekać sekundę, wpuścić....

  • Szymon Kornas
    Szymon KornasVor 26 Tage

    Filmik 6:00 minuta na chorzowskiej, widziałem na żywo, akurat jestem z prawej jak jadę rowerem

  • Karol
    KarolVor 26 Tage

    3:22 denerwują mnie skrzyżowania tego typu, z jednego pasa masz 3 możliwości zjazdu... i zawsze się dzieje tam patola

  • Ridzio
    RidzioVor 26 Tage

    Kierowca potencjalny morderca jadąc pod prąd dostał to na co zasłużył i dobrze że ten pusty łeb zabił się sam a nie przy okazji niewinnych.

  • alan winstanley
    alan winstanleyVor 26 Tage

    Not visited this site in a while and I can see standard of driving has improved NOT lol

  • ProgMe
    ProgMeVor 26 Tage

    6:41 Ziomuś (do nagrywającego), ale na tym skrzyżowaniu w Katowicach Twój pas, jadąc od strony centrum, służy do skrętu w lewo (www.google.pl/maps/@50.2667445,19.0144297,3a,75y,287.93h,74.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sULzY1q6LFvrqY5dFTGbN7g!2e0!7i13312!8i6656 - zwróć uwagę na znak pionowy informujący o kierunku jazdy z poszczególnych pasów).

  • ProgMe

    ProgMe

    Vor 25 Tage

    @Torment_in_hell Nie są złe, są uogólnione dla całego skrzyżowania. Znak pionowy przed wjazdem na to skrzyżowanie wskazuje, że z tego pasa nagrywający mógł jechać jedynie w lewo. Znaki pionowe mają pierwszeństwo przed poziomymi. Dodatkowo, proponuję zobaczyć, jak wygląda widok z góry na to skrzyżowanie: www.google.pl/maps/@50.2670938,19.0117066,140m/data=!3m1!1e3

  • Torment_in_hell

    Torment_in_hell

    Vor 25 Tage

    @ProgMe to na jezdni oznaczenia że w lewo i PROSTO są złe?? Przecież jest strzałka w lewo i prosto ....a nie tylko w lewo.

  • ProgMe

    ProgMe

    Vor 26 Tage

    @error Gwarantuję Ci, że aktualne. Przejeżdżałem przez to skrzyżowanie wczoraj ;)

  • error

    error

    Vor 26 Tage

    na nagraniu akurat ewidentnie widać namalowana strzałkę prosto i w lewo na jezdni, tak że google maps ma niektualne dane. ten przed nim też pojechał prosto.

  • warta84
    warta84Vor 26 Tage

    denewss.info/channel/Z3NlZZSWgqTJ2n0/video.html już nagrywający widząc, że kierujący chciał wyjechać to mógł go przepuścić a nie wymuszać na nim odszkodowania.

  • ZBIERAM 100TYŚ. BEZ FILMÓW
    ZBIERAM 100TYŚ. BEZ FILMÓWVor 26 Tage

    Mordo usuń ten znak stop cham bo przeszkadza bardzo

  • MrIchino
    MrIchinoVor 26 Tage

    Ok Garmin, hahaha :D

  • Krzysiek Krzych
    Krzysiek KrzychVor 26 Tage

    Warszafka i jak zawracać z pasa do skrętu w prawo 🤣

  • Bartosz Parzyszek
    Bartosz ParzyszekVor 26 Tage

    czy dzik przeżył ? bardzo dobrze

  • Zegar
    ZegarVor 26 Tage

    13:10 - 40 letni kierowca...pewnie zdazyl wczesniej przekazac geny :/ Panie Darwin czemu ten dobór naturalny działa tak późno...?

  • MichalR1970
    MichalR1970Vor 26 Tage

    1:00 Widząc na takiej drodze ciężarówkę z naczepą można przewidzieć, że skręcając ciężarowy musi wyjechać na nasz pas by zmieścić się na jezdni i należy zwolnić a nie pędzić do końca

  • error

    error

    Vor 26 Tage

    @MichalR1970 lepiej spowodować kolizję niż zablokować na chwilkę skrzyżowanie. super. nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że ciężarówką musi tam tak skręcić, równie dobrze może jechać jakiś dziadek, ktoś kto dopiero zdał prawo jazdy, ktoś kto akurat się zamyślił i nie domyśli się, że ciężarówka postanowi wyjechać mu połową ciągnika na pas i zmusi do AWARYJNEGO HAMOWANIA. kierowca ciężarówki W OGÓLE nie upewnił się, że kierowca z przeciwka czyli ten z kamerą zwalnia i go przepuszcza, po prostu wyjechał jak książę a internauci z jakichś dziwnych powodów doszukują się tu winy osobówki..

  • Mateusz

    Mateusz

    Vor 26 Tage

    @MichalR1970 to lepiej wymusić pierwszeństwo niż zwolnić?

  • MichalR1970

    MichalR1970

    Vor 26 Tage

    @Mateusz Przecież nie jedzie szybko a zatrzymując się zablokowałby skrzyżowanie. Po za tym małemu łatwiej zwolnić i ruszyć niż dużemu. Tak samo na drogach górskich, krętych i innych wąskich, drogi ustępuje ten komu łatwiej to zrobić mały - dużemu, jadący z góry jadącemu pod górę, chyba, że pobocze jest nieutwardzone a z góry jedzie pojazd ciężarowy.

  • Mateusz

    Mateusz

    Vor 26 Tage

    A to nie kierowca ciężarówki powinien zwolnić?

  • ::Wiry::
    ::Wiry::Vor 26 Tage

    10:50 drugi odc z rzędu to samo skrzyżowanie z Krakowa

  • Zegar
    ZegarVor 26 Tage

    10:00 Tak skoncentrowani obaj na tym który pierwszy weźmie zakret ze zaden nie puscił pieszego. A sytuacja w mieście. Kultura panowie 100%. Gratuluje obu -_-

  • Daniel Orłowski
    Daniel OrłowskiVor 26 Tage

    3:50 90 km /h w zabudowanym ?

  • Cumulus1989
    Cumulus1989Vor 26 Tage

    0:34 - dwie akcje na jednym nagraniu 😁

  • Sebastian Boguta
    Sebastian BogutaVor 26 Tage

    11:53 Po czym poznać debila ze Skody brak kierunkowskazów

  • Piotr Skorka
    Piotr SkorkaVor 27 Tage

    1:44 Też nie rozumiem ludzi, którzy widzą, że szykuje się dziwny manewr (tu skręt w prawo/zmiana pasa) to zamiast zwolnić, to jeszcze trochę przyspieszają. Coś w stylu "mój pas, wyp...j z niego". Podobnie na tych wszystkich rondach.

  • Krzak 82
    Krzak 82Vor 27 Tage

    Nie uważam by nazywać jazdę pod prąd tragicznym wypadkiem konsekwencja głupoty każdy taki idiota powinien tak kończyć nie da się przypadkiem wjechać na taką drogę pod prąd

  • Marcin Marcin
    Marcin MarcinVor 27 Tage

    Mądryś pan jest? TAK

  • Grzegorz Bajaś
    Grzegorz BajaśVor 27 Tage

    0:50 na pewno nie było 50km/h- w zabudowanym, widziałeś ciężarówkę z daleka i rzeczą oczywistą jest, że "duży" na skrzyżowaniu musi wykroczyć poza linie na jezdni, bo inaczej naczepą "szedłby" po chodnikach. Nie prościej trochę zwolnić i zachować się jak kulturalny człowiek a nie trąbić? Życzę wielu kilometrów spokoju.

  • error

    error

    Vor 26 Tage

    @Grzegorz Bajaś to ty zrozum, że nie każdy kierowca ma zrobione 2-3 mln i nie każdy się domyśli, że tirowiec mu wyskoczy na jego pas, bo "musi" skręcić :) może nagrywający nie znał drogi i myślał, że tamten normalnie się wyrobi bez żadnego wyjeżdżania poza linie.. i.imgur.com/5xl9hgU.png zobacz w którym momencie zaczyna wyjeżdżać na przeciwny pas, jak blisko jest wtedy nagrywający. jak zawsze doszukujecie się winy nie w tym w kim trzeba i to nagrywający jest burakiem bez kultury, bo nie do końca bardzo "kulturalne" i bardzo mądre wyjechanie na przeciwny pas ruchu, z wyobraźnią :)

  • Grzegorz Bajaś

    Grzegorz Bajaś

    Vor 26 Tage

    @error pie...sz i tyle. Zrobisz z 2-3 mln km pogadamy. Gdyby jechał 50, nie heblowałby tak przed ciężarowym. To chyba logiczne. A reszty nie ma sensu tłumaczyć bo możesz i tak nie ogarnąć.

  • error

    error

    Vor 26 Tage

    dobrze, że masz radar w oczach, ja tu widzę, że nagrywający zahamował na naprawdę krótkim dystansie. rzeczą oczywistą jest, że widząc samochód nie można wjeżdżać na jego pas ruchu i zmuszać go do awaryjnego hamowania, żeby w nas nie przywalił. może nagrywający nie wiedział, że tirowiec nie da rady normalnie tam skręcić? zresztą to nie jest nieważne. to tirowiec wykazał się brakiem kultury i wyobraźni, prawie doprowadził do poważnej kolizji.

  • Zbigniew Ciempka
    Zbigniew CiempkaVor 27 Tage

    5.15 manewr wyprzedzania rozpoczął na podwójnej ciągłej więc wydaje mi się że tym filmem Oskara to raczej nie dostanie a raczej parę stówek I punktów

  • Mikas
    MikasVor 27 Tage

    0:50 gdybys tak nie zap***dalał to kierowca ciezarowki by zdązył ładnie sb wykręcic, gdybys miał troche wyobrazni to bys zdjal noge z gazu, nawet chamowac bys nie musial i wszystko było by ok

  • Grigorij Dżygit

    Grigorij Dżygit

    Vor 25 Tage

    @Mikas Tylko, że to najczęściej kierowcy ciężarówek wyprzedzają auta jadące 50km/h w zabudowanym.

  • Mikas

    Mikas

    Vor 26 Tage

    @error w przeciwienstwie do osobowek, kierowcy ciezarowek( i nie tylko) musza miec zrobione testy psychologiczne, to ich odroznia od cymbalow zasuwajacych 80 w zabudowanym. Nie pisalbym o zagrozeniu zwiazanym z zatrzymaniem ciezarowki zaraz za skrzyzowaniem jesli by go nie bylo. Jesli uwazasz, ze takie zatrzymanie pojazdu w tym miejscu jest nieistotne to moze tez powinienes przejsc takie testy jak kierowcy ciezarowek by sprawdzic czy wszystko u cb dobrze. Dla zaspokojenia Twojej ciekawosci mam prawko na wszystkie kategorie. Nie wstawiam sie w obronie kogos tylko dlatego, ze jest kierowca ciezarowki, robie to bo uwazam ze tak trzeba, i gdybys to nawet byl Ty, jako osoba niesprawiedliwie okrzykana, to tez bym sie za Tb wstawil.

  • error

    error

    Vor 26 Tage

    ​@Mikas "zatrzymanie sie ciezarowki w miejscu zjazdu ze skrzyzowania mogloby spowodowac zagrozenie bezpieczenstwa ruchu oraz spowodowac wypadek" tak, jasne, niewiarygodne zagrozenie by spowodowala stojaca ciezarowka na skrzyzowaniu :D nieporównywalnie większe niż wyjechanie autorowi nagrania na czołówkę :D nie masz radaru w oczach, a droga hamowania była naprawdę krótka, nie wiem skąd bierzecie tą niesamowitą prędkość. nie masz miejsca na manewr to czekasz, co jest w tym niezrozumiałego? robicie jakies fikołki, zeby jak najbardziej usprawiedliwic kierowce ciezarowki, ktory po prostu zjebal i popelnil blad, koniec kropka. zapewne sam jestes kierowca ciezarowki ciekawe czy jakby byla sytuacja taka ze nagrywajacy jedzie ciezarowka (szybko, zeby miec nowy filmik na stop chama), a parenascie metrow przed nim osobowka sobie zaczyna wolno manewrować, bo miał na przykład wąski przejazd, albo samochod mu blokowal przejazd, to byscie tak samo bronili kierowcę osobówki, przeciez nie mogl inaczej pojechac a jakby zostal na skrzyzowaniu to stworzylby niewiarygodne zagrożenie!! :)

  • Mikas

    Mikas

    Vor 26 Tage

    @error zatrzymanie sie ciezarowki w miejscu zjazdu ze skrzyzowania mogloby spowodowac zagrozenie bezpieczenstwa ruchu oraz spowodowac wypadek, kierowca ciezarowki podczas wykonywania swojego manewru( wjazdu na przeciwny pas ruchu) byl swiadom tego co robi poniewaz widzial juz wczesniej nadjezdzajacy osobowy pojazd. Ciezarowka jechala wolno, osobowka szybko poniewaz cwaniak z kamerką musial miec nowy filmik na stop cham. Gdyby odrobine zwolnil( bo z pewnoscia jechal powyzej 50km w zabudowanym) cala niebezpieczna sytuacja by taka nie byla.

  • error

    error

    Vor 26 Tage

    @Mikas co to ma do rzeczy jakie mam prawko? xD rozumiem, że MUSIAŁ, powtarzam MUSIAŁ skręcić akurat jak z przeciwka jechał samochód? nie mógł poczekać chwilki aż samochód przejedzie a on sobie skręci, bo to ON ma problem a nie osobówka? stop, nawet nie mógł, on MUSIAŁ poczekać, bo inaczej wyskoczyłby osobówce na czołówkę co właśnie zrobił i prawie doprowadził do kolizji. i.imgur.com/5xl9hgU.png to nie jest odpowiedni moment na wykrecenie sobie majac samochod jadacy z przeciwka. nie potrzebuje prawka c+e do takiej wiedzy.

  • _𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪__𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪_
    _𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪__𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪𒐪_Vor 27 Tage

    14:32 bał się zatrąbić bo jeszcze by mu dali mandat za brak legalizacji gaśnicy :)

  • zwierz
    zwierzVor 27 Tage

    Jak można wjechać pod prąd na autostradzie no kurwa te zjazdy i wjazdy są tak skonstruowane i zbudowane żeby tego „przypadkiem” nie zrobić. Jebane debile prawo jazdy powinno być zabierane z automatu. I tu nie powinno być żadnych wymówek i usprawiedliwień na tego typu drogach przy takich prędkościach jakie tam są jest to niedopuszczalne. Może i surowe podejście ale niestety jakieś małe śmieszne kwoty mandatów za takie coś nie potrafi przekonać trudno.

  • Raren
    RarenVor 27 Tage

    10:43 Ja rozumiem że pierwszeństwo i że bezkolizyjne, ale po co? Przecież to było oczywiste że on będzie jechał

  • Tomek Borowski
    Tomek BorowskiVor 27 Tage

    13:30 dwóch inteligentów na rondzie. porażka.

  • Eye_of_Purg
    Eye_of_PurgVor 27 Tage

    3:30 - takiej stłuczki można było na 100% uniknąć , większość widzę buce z tymi kamerkami, będzie jechał 20kmh a przywali w inne auto "bo miał pierwszeństwo" POzabijamy się na drogach przy takim myśleniu, ktoś wyjechał/zajechał ci droge - olej sprawę, zwolnił daj przejechać, film na psiarnie i po sprawie.

  • ka

    ka

    Vor 27 Tage

    Takiej sytuacji udało by się uniknąć gdyby kierowcy jak ten w czerwonym umieli przejeżdżać prawidłowo skrzyżowanie.

  • MW NINJA
    MW NINJAVor 27 Tage

    2:36 mądryś pan jest ? taaa

  • szymon walczak
    szymon walczakVor 27 Tage

    Dzik bohaterem odcinka . Klawo jak cholera.

  • Marcin Marcin
    Marcin MarcinVor 27 Tage

    4:14 Kierowca z naprzeciwka miał pierwszeństwo, więc kierowca nagrywający wymusił. Nie ma znaczenia czy wyjeżdżał z Lidla czy by wyjeżdżał z Pałacu Prezydenta

  • error

    error

    Vor 24 Tage

    @Marcin Marcin nie no ty jesteś jakiś upośledzony, sorry. betonowy mózg masz i żadnej wiedzy nie przyswajasz, tylko ciągle olewasz co się do ciebie piszę i spamujesz zasadą prawęj ręki. instruktor przerabiał z tobą taka sytuację ale tam NA pewno jeden z was nie włączał się do ruchu i byliście na normalnym skrzyżowaniu. idz w chuj, spowoduj tak kiedyś kolizję i może wtedy policjant ci wytłumaczy za parę stówek i kilka punktów karnych.

  • Marcin Marcin

    Marcin Marcin

    Vor 24 Tage

    @T Papa Ciekawie się prowadzi z Państwem dyskusje, jednak zostaje przy swoim. Dlaczego? Otóż dlatego, że kiedy to 4 lata temu uczestniczyłem w kursie przygotowującym do prawka mój instruktor wielokrotnie przerabiał ze mną taką sytuację, dzięki czemu doskonale pamiętam ten przepis i zapewne nie zaponę go do końca życia. Kierowca nagrywający powinien zaczekać, aż kierowca z naprzeciwka przejedzie, a dopiero potem ruszyć :)

  • T Papa

    T Papa

    Vor 24 Tage

    @Marcin Marcin Chłopie lepiej doczytał przepisy albo skorzystaj z jakiejś porady bo z twoim stosowaniem przepisów to prędzej czy później podczas włączania się do ruchu wymusisz pierwszeństwo doprowadzając do kolizji.

  • error

    error

    Vor 25 Tage

    ​@Marcin Marcin Gówno masz a nie wiedzę na temat przepisów. Kolejny beznadziejny przypadek, to oznacza jedynie, że miałeś dużo farta i ludzie na ciebie uważają, bo sami nie znają przepisów i faktycznie myślą, że masz pierwszeństwo, kiedy ty go nie masz. :) Przestań srać z tą zasadą prawej ręki. Ona ma zastosowanie wtedy kiedy dwa pojazdy są na takim samym pierwszeństwie. W tym przypadku jeden włącza się do ruchu a jest normalnie w ruchu i porusza się drogą publiczną. Czy ty w końcu zrozumiesz, ze włączając się do ruchu masz obowiązek ustąpić każdemu? Czego nie rozumiesz? To wszystko jest BANALNE, a ty chcesz tu stosować zasadę prawej ręki, kiedy ona NIE MA TU ZASTOSOWANIA. NIE STOSUJESZ zasady prawej ręki wyjeżdżając z obiektu, włączając się do ruchu. Może zaraz powiesz, że wyjeżdżający z miejsca parkingowego ma pierwszeństwo, bo "zasada prawej ręki"? Przeczytaj w końcu jakikolwiek artykuł, który ci podlinkowałem. motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczenstwo/news-proste-zasady-pierwszenstwa-ktore-sprawiaja-kierowcom-proble,nId,4546775 "Włączając się do ruchu, np. wyjeżdżając z drogi wewnętrznej, trzeba ustąpić pierwszeństwa pojazdom na drodze poprzecznej, bez względu na to, z której strony nadjeżdżają" "Dojazd do obiektów przydrożnych, np. stacji paliw dość, często ma status drogi wewnętrznej. Wyjeżdżając z takiego obiektu, kierowca jest włączającym do ruchu, a więc musi ustąpić pierwszeństwa przejazdu pojazdom na drodze poprzecznej."

  • Marcin Marcin

    Marcin Marcin

    Vor 25 Tage

    @error Najwyraźniej skoro nie spowodowałem żadnej kolizji jeżdżąc tyle czasu muszę mieć pojęcie na temat przepisów. Przeczytaj sobie "zasada prawej ręki". Nie mam nic więcej do dodania.

  • Mieszko_Mieszko
    Mieszko_MieszkoVor 27 Tage

    14:32 Chyba jaj zabrakło aby wcisnąć klakson :DDDDDD

  • Mike Porecki
    Mike PoreckiVor 27 Tage

    Jakim cudem 40letni kierowca jedzie pod prąd? Naćpany? Pijany? Czy jakiś chory tak że nie powinien mieć prawka? Bo rozumiem jak to są bardzo starsi ludzie 80+ z demecją czy coś, jak to często bywa, ale 40latek? WTF.

  • Arkadiusz Brożyna
    Arkadiusz BrożynaVor 27 Tage

    1:40 -1:50 jedzie typ 10 sekund z włączonym kierunkowskazem w prawo a nagrywający go wyprzedza z prawej strony :)

  • Arkadiusz Brożyna

    Arkadiusz Brożyna

    Vor 21 Tag

    @Grigorij Dżygit ja pierdole, człowieku co to ma wspólnego z wcześniejszymi komentarzami. Wyjebałeś teraz regułkę, ze standardowym tekstem o czytaniu ze zrozumieniem. Ja mówię o jednym ty pierdolisz drugim. Zapisz sobie jeden punkt do notatnika jako zwycięzca tej konfrontacji i bądź z siebie dumnym BEZ ODBIORU - mam nadzieję ze rozumiesz co to znaczy

  • Grigorij Dżygit

    Grigorij Dżygit

    Vor 23 Tage

    @Arkadiusz Brożyna Art. 2 ust. 7 pas ruchu - każdy z podłużnych pasów jezdni wystarczający do ruchu jednego rzędu pojazdów wielośladowych, oznaczony lub nieoznaczony znakami drogowymi; Nigdzie nie ma napisane, że znaki wyznaczające pasy ruchu muszą być poziome, więc to ty wróć do podstawówki i naucz się czytać ze zrozumieniem.

  • Arkadiusz Brożyna

    Arkadiusz Brożyna

    Vor 23 Tage

    @Grigorij Dżygit a kto mówi o znaku drogowym? jeżeli nie rozumiesz prostego zdania o pasach na drodze to czas wrócić do podstawówki

  • Grigorij Dżygit

    Grigorij Dżygit

    Vor 24 Tage

    @Arkadiusz Brożyna 1:43 Nie widzisz znaku z zaznaczonymi pasami i kierunkami jazdy? W takim razie czas do okulisty

  • Arkadiusz Brożyna

    Arkadiusz Brożyna

    Vor 24 Tage

    @Grigorij Dżygit zobacz sobie jakie są warunki, jeżeli widzisz pasy na na drodze to gratuluję, tylko pozazdrościć.

  • Kazek221
    Kazek221Vor 27 Tage

    14:45 żebyś się czasem nie zesrał ....

  • Andi Dab
    Andi DabVor 27 Tage

    Znak migających świateł awaryjnych jako przepraszam, wsadź sobie w dupsko, jak stworzyłeś zagrożenie, w którym mogli zginąć ludzie, którzy prawidłowo korzystają z dróg i przepisów drogowych.

  • Grigorij Dżygit

    Grigorij Dżygit

    Vor 27 Tage

    Jak piszesz komentarz to napisz proszę czas filmu (mm:ss) z sytuacją o którą ci chodzi. To bardzo pomaga

  • Andi Dab
    Andi DabVor 27 Tage

    Chciałbym tych niektórych widzieć na torze wyścigowym, byliby tam cienkimi bolkami.

  • Andi Dab
    Andi DabVor 27 Tage

    Jednym słowem. Debile

  • Mateusz Wojtkiewicz
    Mateusz WojtkiewiczVor 27 Tage

    12:20 zestaw do utraty prawka jak znalazł. Jazda z pasa do prawoskrętu w lewo, na zakazie i na czerwonym.

  • Toxic Player
    Toxic PlayerVor 27 Tage

    13:08 jedna bestia mniej.

  • AniolMaciek
    AniolMaciekVor 27 Tage

    3:50 łeb zapieprza 90 przy ograniczeniu do 50 a gania innych... Można założyć, że cały skład zdążyłby się ułożyć na pasie, gdybyś jechał zgodnie z przepisami.

  • Grigorij Dżygit

    Grigorij Dżygit

    Vor 27 Tage

    Zestaw wjechał na skrzyżowanie na czerwonym świetle a powinien stać przed sygnalizatorem.

  • Żyrandol ze złota
    Żyrandol ze złotaVor 27 Tage

    1:06 Realistycznie wyglada to GTA VI A nie... Czekaj...

  • quanchi78
    quanchi78Vor 27 Tage

    Ciekawe czy jadący pod prąd do konca myślał że jedzie dobrze czy też zrozumiał swój błąd?

  • wPiSdu
    wPiSduVor 27 Tage

    5:14 wysłałeś to nagranie na Policję ;)?

  • Jakub Pacura
    Jakub PacuraVor 27 Tage

    1:30 Ciele pow. bydgoski 😀

  • wPiSdu
    wPiSduVor 27 Tage

    1:50 nagrywający chyba pierwszy raz w życiu widział śnieg na jezdni...

  • Grigorij Dżygit

    Grigorij Dżygit

    Vor 27 Tage

    Raczej idiotę, który z lewego pasa skręca w prawo w dodatku nie ustępując pierwszeństwa

Nächster